Curs 2018-19 – 2n de Primària – Visita a la Casa de l’Assut

Organitzat per la Regidoria d'Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic de l'Ajuntament i amb la col·laboració de la Comunitat de Regants de Vila-real, els i les alumnes de la classe de 2n de Primària van visitar la "Casa de l'Assut" dintre del paratge de "El Termet" de Vila-real. Allà hi van escoltar una xarrada sobre la funció que al llarg de la història de la nostra ciutat ha desempenyat aquesta obra d'enginyeria per tal de garantir el repartiment i aprofitament de les aigües. Posteriorment van tornar a l'escola gaudint del paisatge de la Ruta Botànica de Vila-real. Una jornada plena de Natura i de Coneixements.

Curs 2018-19 - 2n de Primària - Visita a la Casa de l'Assut