Curs 2018-19 – Tot el centre – Festa de la Tardor

Encara que haja estat aplaçada la festa a causa de l'oratge, la tardor ha arribat i la seua Festa, els seus fruits i productes també. En honor a la mateixa i estant molt a prop la Fira de Santa Caterina de Vila-real, els i les alumnes del col·legi han realitzat unes activitats. Com tots els anys, cada classe ha fet la seua paradeta on han repartit a la resta de companys del centre fruits secs i productes de la tardor i, a més, el Cor Escolar ha fet una actuació musical en honor a l'estació de l'any en què ens trobem. Finalment tot l'alumnat del centre hem ballat la cançó de La Castanyera Rumbera.

Curs 2018-19 - Tot el centre - Festa de la Tardor