Curs 2022-23 – Infantil 5 anys – Preparació del Carnestoltes: Consignes

Aquesta setmana està sent molt divertida! Cada dia tenim un comboi diferent! El dimarts vam convertir l’escola en un hospital de ferits, el dimecres vam omplir d’alegria les nostres mans amb les ungles pintades de colors ben vistosos i ahir dijous, vam vindre a l’escola amb uns pentinats molt però que molt atrevits. Ara ens queda el divendres, dia de la gran Festa de Carnestoltes, amb quina disfressa ens sorprendran aquests xiquets i xiquetes? A les fotos teniu algunes pistes!

ac2223_inf5_preparaciocarnestoltes-00