Curs 2018-19 – Claustre de Professors – Xarrada sobre dificultats d’aprenentatge per problemes visuals

A l’escola Pintor Gimeno Barón, el professorat du a terme una formació continuada i un reciclatge professional constant. Hui ens han visitat les professionals del Col·legi d'òptics i optometristes de la Comunitat Valenciana i ens han impartit una xarrada formativa sobre aspectes molt interessants de les dificultats d'aprenentatge en l'alumnat provocades pels problemes en la visió.

Curs 2018-19 - Claustre de Professors - Xarrada sobre dificultats d'aprenentatge per problemes visuals