Curs 2017-18 – Esport Escolar – Jornada d’Atletisme

Els i les alumnes del nostre centre han participat com tots els anys en gran nombre a la Jornada d'Atletisme del VII Campionat Multiesport Escolar organitzat per l'Ajuntament de Vila-real. Tots/es els i les nostres representants s'han esforçat molt i han passat un mati molt divertit. El nostre alumnat sempre participa massivament en aquest tipus de jornades i estem molt agraïts tant als xiquets/es com a les seues famílies per aquesta implicació.

Ademés en aquesta edició han resultat premiats amb medalles individuals els i les alumnes:

CATEGORIA ALEVÍ: Mar Pesudo (velocitat individual, relleus per equips i llançament de pes); Laura Reina (llançament de pes).

CATEGORIA BENJAMÍ: Paula Buedo (relleus per equips); Sara Martínez (relleus per equips); Meriem Daghefali (relleus per equips); Doaa Marouan (relleus per equips); Intissar Lambaraa (relleus per equips).

CATEGORIA PREBENJAMÍ: Francesca Escoto (llançament de pes); Miriam Popa (llançament de pes).

Enhorabona a tots/es!!! Tant premiats com no!!!

Curs 2017-18 - Esport Escolar - Jornada d'Atletisme