Curs 2014-15 – Todo el centro – Festival de Fi de Curs

El darrer divendres 19 de juny de 2015 hem dut a terme el Festival de Fi de Curs de l'escola. Com tots els anys tot l'alumnat ha treballat amb moltes ganes i il·lusió però enguany ha estat més emotiu que cap altre any. Enguany el Festival ha estat completament dedicat a la memòria de Pili Bort, mestra de la nostra escola que ens va deixar el darrer mes d'octubre. Tothom la recordem moltíssim i estem segurs que li haguera agradat com ens ha quedat el Festival.
La temàtica del Festival és un viatge en el temps cap a totes les èpoques perquè de totes elles tenim records bonics. Per aquest motiu i per honrar la memòria de la nostra mestra, companya i amiga, Pili Bort, esperem que aquest Festival estiga per sempre ... "Sempre en el record".

Curs 2014-15 – Festival de Fi de Curs – Fotos