Curs 2014-15 – Tot el centre – Taronges del meu poble a l’escola

Per mitjà de la campanya de la Regidoria de Territori de l'Ajuntament de Vila-real anomenada Taronges del meu poble a l'escola, hui hem rebut la visita del Regidor de Territori Emili Obiol i del resposable d'organització d'aquesta campanya, Hèctor Manrique, així com del productor de taronja local Josep Pasqual Albiol, els quals ens han lliurat taronja procedent de productors locals recentment collida. Tothom ha gaudit de la qualitat d'aquest producte i dels seus beneficis per a la salut. A més ens han fet una explicació del procés de collida de taronja.
Totes les setmanes de durada d'aquesta campanya rebrem taronges fresques per a menjar-nos-les l'alumnat del CEIP Pintor Gimeno Barón.
A més, tots hem de concienciar-nos de la importància que aquest producte té per a l'economia del nostre poble i és per això la necessitat d'acudir al comerç local a consumir aquesta fruita d'altíssima qualitat i de grans beneficis per a la salut.
Consumim Taronges del Nostre Poble!!!

Curs 2014-15 – Tot el centre – Taronges del meu poble a l’escola