Curs 2013-14 – Cor Escolar – V Trobada de Corals

Coincidint amb el primer dissabte de Festes de Sant Pasqual i per segon any, el Cor Escolar del CEIP Pintor Gimeno Barón ha assistit a la V Trobada de Corals de Vila-real. Es van reunir al jardí de Jaume I on van eixir a fer una ruta pel poble cantant tots els cors junts, després van anar a l'IES Francesc Tàrrega on van cantar, dinar i jugar i finalment van acabar a la Plaça Major on van actuar davant del públic.
Una bonica jornada entre amics i entre cançons. Moltes gràcies a tots/es els participants, pares/mares i mestres que ho van fer possible.

Aci teniu alguns vídeos del dia. Moltes gràcies a María Isabel Ortega, la nostra conserge per facilitar-nos tant les fotografies com els vídeos de la jornada.

Curs 2013-14 - Cor Escolar - V Trobada de Corals