Curs 2013-14 – Religió – Pasqua

Els xiquets de religió hem acompanyat a:
Davinia , Rafa , Carlitos i als germanets bessons d’aquestos dos últims, en el dia del seu Bateig.

S'ha celebrat a l’església Arxiprestal Sant Jaume, el diumenge dia 6 d’abril. A l’ eixida van tirar molts caramels i globus .Ho hem passat molt bé i va ser molt emocionant.

També hem realitzat les següents activitats extraescolars pròpies de setmana santa:

-Celebració del diumenge de Rams a L’Arxiprestal ( 13 d’ abril )

-Participació i recollida del premi del concurs de murals de la associació de la Puríssima .(dissabte 12 d’abril ,18h)

-La confessió comunitària en l’ Arxiprestal . (Dilluns 14 d’abril ,20h)

-La processó infantil organitzada per la parròquia Sta. Isabel.(Dimarts 15 d’abril ,20h)

Agraeix especialment als pares que van fer possible la participació en les activitats en horari extraescolar on ens hem trobat els tres grans pilars:

L’ ESCOLA-LA FAMILIA I L’ESGLÉSIA

MOLTES GRÀCIES FAMILIES!!!!