Curs 2013-14 – Tot el centre – Premis Extraordinaris d’Ed.Primària

L'ex-alumna del CEIP Pintor Gimeno Barón, Marta Andreu Bernat, ha estat guardonada amb un dels premis extraordinaris d'Educació Primària concedits per Conselleria d'Educació. Com a reconeixement, l'Ajuntament de Vila-real va dur a terme un xicotet homenatge a la casa dels Mundina a tots els alumnes premiats amb aquesta distinció durant el curs passat.
Tota la comunitat educativa del CEIP Pintor Gimeno Barón volem donar l'enhorabona a Marta Andreu per la seua exemplar trajectòria durant els nou cursos que ha assistit al nostre centre.

Curs 2013-14 - Tot el centre - Premis Extraordinaris d'Ed.Primària