Excursió al Mas de Xetà

L’alumnat de primer cicle d’Educació Primària i d’Educació Infantil del CEIP Papa Calixto III va gaudir ahir d’una jornada molt especial amb la visita al Mas de Xetà, a Llutxent.

Els xiquets i xiquetes de Primària van participar en diverses activitats de multiaventura, on van poder posar a prova les seues habilitats físiques, el treball en equip i l’esperit de superació en un entorn natural privilegiat. Entre rialles i emoció, van viure una experiència plena d’adrenalina i diversió.

Per la seua part, l’alumnat d’Educació Infantil va realitzar activitats relacionades amb la granja, descobrint de prop els animals i aprenent sobre el seu cuidat i el medi rural. Aquesta experiència els va permetre connectar amb la natura d’una manera lúdica i educativa.

Va ser un dia molt enriquidor per a tots i totes, en què l’alumnat va aprendre, va conviure i, sobretot, va gaudir d’una jornada diferent fora de l’aula.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies