ACTIVITATS DE TRANSICIÓ INFANTIL-PRIMÀRIA

Amb l’arribada de la fi de curs, les famílies i l’alumnat de 5 anys senten més a prop el repte que els espera amb l’arribada del pròxim curs: el pas a primària! L’alumnat canvia de planta, de pati, de mestres i de rutines. Perquè esta transició siga el més natural i beneficiosa possible, en el Ceip Papa Calixto III desenvolupem una sèrie d’estratègies per a assegurar el benestar i confiança de l’alumnat davant la nova etapa que arriba.
–       Coordinació dels equips d’infantil i primària amb l’assessorament de l’equip d’orientació.
–       Padrins lectors durant tot el curs.
–       Activitats de presa de contacte (l’alumnat de 5 anys visita la classe de 2n de primària per a conèixer els espais i a la mestra i comparteixen activitats i pati amb el primer cicle).
Hui vos compartim algunes fotos de l’última activitat que es va dur a terme dimarts passat.