INSTRUCCIONS MENJADOR ESCOLAR CURS 2020-2021 AVÍS MOLT IMPORTANT

AVÍS MOLT IMPORTANT

Les instruccions rebudes des de Conselleria d’Educació respecte a la distribució de l’alumnat en el menjador escolar ens obliga al mes juliol a fer una previsió real de l’alumnat que es quedarà al menjador al curs 2020-2021, per tal de preveure la contractació de monitores ajustat a la nova realitat sanitària, ja què alguns cursos hauran de dinar a les aules i altres al menjador escolar. Per la qual cosa, és obligatori presentar aquesta sol·licitud entre dilluns, 13 de juliol i diumenge 26 de juliol de 2020.

El termini és improrrogable, en el cas de que no es formalitzara la matrícula de menjador en aquest termini, l’alumnat quedarà exclòs de la llista d’usuaris del menjador escolar per al curs 2020-2021. Per les circumstàncies actuals de seguretat del Pla de Contingència del CEIP L’OLIVERA:

• L’alumnat només pot fer ús del menjador de dilluns a divendres o de dilluns a dijous, no hi ha cap possibilitat més.

• L’horari d’eixida de l’alumnat que es queda a menjador serà a les 15’30 hores.

• L’horari d’eixida de les activitats de vesprada serà a les 17 hores. No hi haurà cap flexibilitat horària més.

Podeu omplir el full d’inscripció que s’adjunta entregar-lo al centre de les següents formes:

• e-mail de menjador escolar: loliveramenjador@gmail.com

• Entrega presencial en Consergeria: De dilluns a divendres de 9 a 13 hores

• Compte bancari: Si el compte en el que hem de fer càrrec el rebut de menjador és el mateix que el del curs 2019-2020, no cal omplir les dades.

A la primera setmana de setembre rebreu les instruccions de funcionament de menjador actualitzades per al curs 2020-2021

L’Eliana, 13 de juliol de 2020

La Direcció