L’Olivera en ruta

ELS ALUMNES DE 6é ENS ANEM DE RUTA!!

El projecte L’Olivera en Ruta va ser presentat el passat mes de juliol a les beques que el Ministeri d’Educació i Ciència convoca anualment sota el nom de “RUTAS CIENTÍFICAS, LITERARIAS Y ARTÍSTICAS” (www.educacionyfp.gob.es › becas-ayudas-subvenciones › no-universitarios)

La nostra primera opció –Ruta 8. Múrcia i Andalucia Oriental– ens portarà als alumnes de 6é i les dues mestres que ens acompanyen (Vicen Córcoles i Pilar Silvestre) per diferents espais i localitats de Múrcia, Almeria, Granada i Màlaga, seguint una completa programació d’activitats de tipus científic, artístic i literari, dins d’un programa completament subvencionat en quant a hospedatge, dietes, monitors, entrades i els desplaçaments dins de la ruta.

Des del 29 de Setembre fins el 5 d’Octubre de 2019 gaduriem d’aquesta oportunitat inigualable.

Els i les alumnes de 6é ja estem preparant amb moltes ganes les activitats prèvies al viatge: organitzar els itineraris, calcular distàncies, aportar informació, visualitzar els llocs a visitar, etc…

Descarrega l’article complet