Carnestoltes 2019

Enguany el nostre projecte d’escola s’anomena “Europa té nom de dona” i és per això que moltes de les activitats que enguany estem portant a terme volem donar visibilitat a tantes dones lluitadores que han destacat en diferents àmbits tradicionalment atribuïts als hòmens.

Amb les disfreses donarem protagonisme a les dones en diferents àmbits:

A Infantil expressaran Al rock també triomfen les dones”.

A 1r i 2n de Primària La literatura i el cinema tenen nom de dona”.

A 3r i 4t de Primària “A l’esport també guanyen les dones”.

A 5é i 6é de Primària “La Medicina, un món de dones”.

Des de dilluns 25 de febrer a divendres 1 de març, farem les activitats programades per a celebrar el Carnestoltes 2019. A partir de dilluns els vostres fills i filles duran, de dimarts a dijous, una consigna per a l’endemà (les quals seran acumulatives)

Dijous, 28 de febrer farem el judici de “En Carnal i Na Quaresma” i l’enfarinada.

Divendres, 1 de març, a partir de les 11:30 hores eixirem pels carrers del poble i farem una Cercavila, a la qual es podreu afegir sempre sense ficar-se enmig de l’alumnat (aneu per les voreres) per no interrompre el passa-carrer. Marxarem des de l’escola fins a la plaça del País Valencià (Ajuntament).

En finalitzar la Cercavila, En Carnal serà soterrat… i Na Quaresma haurà començat.

Agraïm la vostra col·laboració en la confecció de les disfresses.

Esteu tots i totes invitats/des a les activitats de divendres 1 de març.

US ESPEREM!!

La Direcció