INFORMACIÓ AMPA

ASSOCIACIÓ DE PARES I MARES DEL CEIP L’OLIVERA

Què és l’AMPA

L’AMPA és l’associació de mares i pares de l’escola. La seua principal preocupació és defendre els nostres interessos com usuaris de l’ensenyament públic i participar en tot el que envolta el món de l’educació.

Què fa l’AMPA

L’AMPA participa en els òrgans directius de l’escola i, a més a més, organitza i gestiona les activitats extraescolars.

Aquestes activitats són les següents:

1. Club de matiners, des de les 7:30 fins a l’hora d’entrada a les classes, i vespraders.

2. Servei de guarderia per a les reunions tutorials.

3. Tallers per a les vesprades de juny i de setembre de 15 a 16’30 hores

4. Organitza l’escola d’estiu.

1. Prepara excursions familiars per a millorar la convivència.
  2. Participa i organitza la festa de la Trobada d’Escoles en Valencià.
  3. Ajuda amb mitjans humans i econòmics en la posada en marxa d’activitats impulsades pel Claustre de Professors.
  4. Organitza festes i jornades lúdiques pels xiquets i les famílies.
  5. Organitza xerrades formatives per a pares i mares, que ens ajuden en l’educació dels nostres fills i filles.

Quina quota anual té el soci de l’AMPA?

La quota de l’AMPA és de 30 € al curs escolar per família, siguen els que siguen els fills o filles que tinguen.

És imprescindible ser membre de l’AMPA, per poder beneficiar-se de les  activitats proposades per aquesta associació.

Com contactar amb l’AMPA?

· De dilluns a divendres de 9-9,30 estem a la nostra seu per a l’atenció als pares i mares.

· A cada classe hi ha un vocal de la junta directiva de l’AMPA a qui pugueu adreçar-vos.

• Disposem d’una bústia, instal·lada a l’entrada del col·legi, on podeu deixar avisos, comentaris, suggeriments…
  • Disposem d’un Tauler d’anuncis a l’entrada d’escolar per informació a les famílies.
  • Per telèfon 962 718 185 o per correu electrònic: ampaoliveraleliana@gmail.com