Carta de Benvinguda. Curs 2017 – 2018

CARTA DE BENVINGUDA

«EUROPA ENTRA A L’OLIVERA»

Comencem un nou curs escolar a partir del qual anem a fer camí cap a la internacionalització de la nostra escola.

El professorat de L’Olivera ha presentat un projecte europeu que ha estat aprovat per l’Estat Espanyol amb el reconeixement de la Conselleria d’Educació.

Amb el projecte “ERASMUS+ KA1” el professorat, al llarg de dos cursos escolars, visitarà i rebrà formació en llengües, noves tecnologies i metodologies innovadores a diferents països de la Unió Europea com Suècia, Itàlia o Finlàndia.

L’objectiu final és que L’Olivera forme part d’Europa en la manera d’ensenyar, i que el nostre alumnat s’equipare en els nivells europeus de formació. Tot açò sense renunciar a la nostra defensa pel valencià, la nostra cultura i les nostres senyes d’identitat.

Un repte apassionant que afrontem amb molta il·lusió sabem que comptarem amb les ganes d’aprendre del nostre alumnat i la col·laboració de les seues famílies.

El Claustre de professors i professores  del CEIP L’Olivera us donem la benvinguda a tots i totes, i de forma especial al nous alumnes i noves famílies que des d’aquest curs formeu part del nostre Centre.