Vacunació menors en centres educatius

Estimades famílies,

Seguint instruccions del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional es trasllada un full informatiu que conté un qüestionari amb informació rellevant per a la vacunació i un document d’autorització de la vacunació de menors en l’àmbit escolar. El centre haurà de disposar de la documentació signada per les famílies al llarg del matí del dimarts dia 14 de desembre en relació amb el procés de vacunació de menors en centres educatius.

La primera fase d’aquesta vacunació es realitzarà entre els dies 15 i 22 de desembre i en ella es vacunarà a tot l’alumnat del centre que curse estudis entre 4° i 6° d’Educació Primària.

Una salutació,

Equip educatiu.

NOVA NOTA INFORMATIVA PUBLICADA PER LA CONSELLERÍA D’EDUCACIÓ

FULL INFORMATIU QÜESTIONARI  I AUTORITZACIÓ