Viatge Erasmus Reggio Emilia

Aquest viatge comença amb un Erasmus a Itàlia i la vida ens posa de nou una formació a l’abast per poder seguir recorrent el nostre camí personal i professional i així anar omplint la nostra motxilla de noves experiències, que al final del camí ens faran créixer de forma molt positiva.

Aquesta vegada la nostra destinació europea ha estat a Reggio Emilia per realitzar el curs: “La cura de la creativitat de 0 a 6 anys”, liderades per una excel·lent professional Maria Folch del Cerro.

Ha estat una formació molt intensa però plena de mirades pedagògiques diferents convergents en un mateix camí: ART I CREATIVITAT, que es fa present a les aules per donar pas al desenvolupament de tots els llenguatges de l’alumnat.

Alumnat que es desenvolupa de forma integral explorant a través de processos els seus interessos i les seues necessitats.

Al mateix temps hem conegut un grup de gent amb les mateixes inquietuds pedagògiques i que necessiten com nosaltres continuar formant-se de forma contínua, per anar així acompanyant de forma respectuosa l’evolució del seu alumnat.

Experiència PLENA amb totes les seves lletres, que segur mai anem a oblidar.

Mª José, Neus i Teresa.