MEDALLISTA OLÍMPIC VISITA L’ESCOLA

El passat dimecres 22 de novembre va vindre a la nostra escola Ricardo Ten, medallista paralímpic, moltes vegades campió del món, un gran esportista. Ens va contar moltes coses de la seua vida, personal i professional. Vam gaudir de la seua simpatia i el seu coratge, ens ha dit que amb esforç podem aconseguir tot allò que ens proposem. Li vam fer moltes preguntes, per exemple… quantes hores entrenes? Contestà que segons les carreres que tinga programades, però 4 o 5 hores cada dia mínim!!!

Això sí que és constància!!!

Li vam agrair els valors que transmet i li vam regalar uns dibuixos.

Moltes gràcies a la Fundació Levante UD, a Rafael Grilles com a responsable d’integració social i a Ricardo per dedicar-nos el seu temps.

Ah!!! Ens van recomanar veure amb la família el documental «Maneras de vivir» de la Fundació Levante, està en youtube. La classe del Raig hem vist un poquet, però el veurem al complet!! Us convidem a tots a veure-lo!!!