Eleccions al Consell Escolar 2021

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021

El pròxim 18 de novembre es celebrem les eleccions a consells escolars en els centres educatius. famílies, alumnat, professorat i personal no docent estem convocats i convocades a votar per triar el nostres representants en aquest important òrgan de govern.

Els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals del centre com formar part de la Comissió de selecció del director/a, la Jornada Escolar, el Pla de Millora educativa, el Programa Lingü.stic, el Pla de Menjador o en què es van a destinar els recursos econòmics del centre, entre altres. Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat democràtica per a contribuir en la millora de la qualitat educativa al CEIP L’OLIVERA.

Per l’ampliació de la representativitat dels diferents sectors en els Consell Escolar, en el nostre cas, com a centre de 9 unitats, hem de renovar 5 representants de pares i mares; 4 de professorat i 2 de l’alumnat (Resolució 4 d’octubre de 2021, ANNEX I).

Donada la importància d’aquest òrgan de representació i govern, és pel què des de la Direcció del Centre, us animen a presentar candidatures al sectors de pares i mares, be com a integrants de la candidatura de l’AMPA del CEIP L’OLIVERA, si sou socis de l’AMPA; be com a independents en el cas de no ser soci.

La Junta Electoral ha establert el següent calendari electoral:

L’objectiu és aconseguir la major participació possible, i per això la Junta Electoral publicarà i enviarà circular informativa del horari de votació per al dia 18 de novembre i instruccions per al vot no presencial (Disposició Cinquè de la Resolució de 4 d’octubre de 2021).

Els impresos per presentar candidatura es troben a Consergeria. Es presentaran en Secretaria partir de dilluns, 25 d’octubre de 2021.

Si voleu més informació adreceu-vos a la direcció del Centre.

Us animen a participar en la presentació de candidatures i amb el vostre vot.

LA DIRECCIÓ

CONSELL ESCOLAR: CALENDARI D’ACTUACIONS