Missatge de benviguda al curs 2021 – 2022

Benvinguts i benvingudes al curs 2021-2022.

NOUS PROJECTES, NOVES IL·LUSIONS

Si alguna cosa hem aprés en aquests cursos de pandèmia és l’essencialitat de l’escola, reforçant la seua tasca social ja què s’ha comprovat queno és viable una escola des de casa.
També hem après a adaptar-nos a noves metodologies, diferents tipus d’agrupaments i formes d’ensenyar, utilitzant els espais exteriors com espais d’aprenentatge.

El curs passat el professorat i alumnat vàrem iniciar el projecte “Somniant L’Olivera: Patiu viu, coeducatiu i inclusiu” on s’ha involucrat tota la Comunitat Educativa.

El compromís de l’Ajuntament de L’Eliana en aquest projecte ha estat fonamental per tal de dur endavant algunes de les transformacions dissenyades al pati.

Amb aquest canvi dels espais exteriors com espais d’aprenentatge, experimentació i convivència, el CEIP L’OLIVERA s’afegeix als objectius de la Conselleria d’Educació per tal de
convertir els patis escolars en patis més ecològics, coeducatius i inclusius.

Aquest curs i el que ve, aquest projecte tindrà una continuïtat amb la participació en la nova convocatòria dels projectes d’Innovació Educativa Globals de la Conselleria d’Educació.
Caminem cap a una revolució metodològica en la nostra forma d’ensenyar i d’aprendre del nostre alumnat.

El Claustre de professors i professores del CEIP L’Olivera us donem la benvinguda a tots i totes, i de forma especial, al nou alumnat i noves famílies que des d’aquest curs formeu part de la nostra escola.

A continuació teniu disponible les pàgines de l’agenda  amb informació important per al curs 2021 – 2022: horari, calendari escolar, tutories, professorat, menjador, pla de convivència …