MOBILITATS APROVADES PROJECTE E+ KA1 2019-21

MOBILITAT  E+ KA1 2019:  JOENSUU (FINLANDIA)

La 2ª i  mobilitat del projecte Primers passos cap a una escola del segle XXI, del programa Erasmus+ KA1 2019 ha sigut l’assistència de dos mestres de l’escola, Cristina Llorens i Teresa Bueso, al curs “New Learning Environments” del 2 al 6 de febrer de 2020 en Joensuu (Finlandia). Aquest curs sobre “Nous entorns d’aprenentatge” s’ha centrat en la visita a dues escoles locals en les quals destaquen l’organització dels espais amb innumerables recursos i mobiliari molt divers, totalment mòbil, flexible i multifuncional per potenciar el treball de forma cooperativa. I, per altra part, l’assistència a ponències sobre aplicacions i ús de noves tecnologies en les diferents etapes educatives, així com ponències sobre les característiques més rellevants del sistema educatiu i cultura finesa, que conviden a reflexionar sobre les que es consideren les paraules clau d’aquest curs: confiança, rigor, autonomia, simplicitat de processos i responsabilitat personal de cada participant en el procés educatiu.
Ha sigut un curs molt profitós, tant a nivell personal per a les dues participants, com a nivell laboral per enfocar l’organització dels espais del centre i dirigir eixos primers passos cap a l’escola del segle XXI que voldríem.