Acollida 4 mestres d´Eslovenia

La setmana del 4 al 8 de Novembre hem gaudit amb la visita de 4 mestres d´Eslovenia que han vingut a la nostra escola per fer un “Període d´observació” (Job Shadowing) a través del programa Erasmus+ financiat amb el suport de la Comissió Europea, i compartir experiències pedagògiques de les dues escoles. Durant el curs 2020-21 algunes mestres de la nostra escola aniran a la seua escola en Ankaran per continuar compartint experiències.

Han participat en les nostres classes tant d´Infantil com de Primaria, en els nostres projectes, han gaudit de les nostres tradicions valencianes i han treballat amb el nostre alumnat ensenyant-los cançons, balls i inclós algún conte del seu païs.

Per a tots i totes ha sigut una experiència enriquidora, l´ambient d´internazionalització que es pot viure aquestos dies per l´escola és realment profitós per a tota la Comunitat Educativa.