Projecte Erasmus 2019 – 2021

« Primers passos cap a una escola del segle XXI »

Els dos darrers cursos el programa Erasmus+ KA1 ha permès al professorat de L’Olivera visitar escoles de països europeus com Finlàndia, Suècia o Itàlia, i formar-se pedagògicament en innovadores metodologies.

Ens esperen dos cursos més d’aquest programa europeu, i amb el nostre projecte d’enguany: «Primers passos cap a l’escola del futur» volem dirigir-nos cap a una escola de futur, on l’aprenentatge cooperatiu, la tecnologia, la modificació dels espais, la investigació o l’obertura de l’escola cap a l’exterior, ens serviran de motivació i de vehicle per ensenyar els diferents continguts del currículum. Tot en paral·lel amb la formació de les emocions i dels valors, on el paper del professorat és fonamental.