Benvinguts al curs 2019 – 2020

«Primers passos cap a l’escola del futur»

Els dos darrers cursos el programa Erasmus+ KA1 ha permès al professorat de L’Olivera visitar escoles de països europeus com Finlàndia, Suècia o Itàlia, i formar-se pedagògicament en innovadores metodologies.

Ens esperen dos cursos més d’aquest programa europeu, i amb el nostre projecte d’enguany: «Primers passos cap a l’escola del futur» volem dirigir-nos cap a una escola de futur, on l’aprenentatge cooperatiu, la tecnologia, la modificació dels espais, la investigació o l’obertura de l’escola cap a l’exterior, ens serviran de motivació i de vehicle per ensenyar els diferents continguts del currículum.

Tot en paral·lel amb la formació de les emocions i dels valors, on el paper del professorat és fonamental.

Comença un nou curs en el que de segur viurem moments emocionants descobrint junts el món del saber.

El Claustre de professors i professores del CEIP L’Olivera us donem la benvinguda a tots i totes, i de forma especial, al nou alumnat i noves famílies que des d’aquest curs formeu part de L’Olivera.

Descarrega´t la informació de l’agenda escolar per al curs 2019 – 2020