Helsiki (Finlandia): Arts i Ciències

MOBILITAT  A   VANTAA-HELSINKI (FINLÀNDIA)

Entre els dies 26 d’Agost i 1 de Setembre de 2018 vam realitzar el curs INTEGRATED CURRICULUM. TEACHING GLOBALS SKILLS. ARTS AND SCIENCE”, organitzat per l’empresa Euneos,  localitzat en les ciutats finlandeses de Vantaa i Helsinki.

Els objectius del curs foren diversos: conéixer el sistema educatiu finlandés, visitar diferents institucions educatives (escola de Primària, Secundària, Formació Professional i Universistat de Helsinki), intercanviar experiències amb els altres professors i professores assistents (Espanya, Estònia, Grècia, Rumania, Bulgaria, Lituània, Polònia) formació sobre dinàmica de grups i realització de projectes de treball i  aproximació a la cultura i gastronomia finlandeses.

Un periode ple d’experiències i emocions que permetrà al CEIP L’Olivera incrementar els contactes amb altres escoles eurropees i aplicar algú dels coneixements i idees  allí trobades.