Elianada Infantil 2018

Gymcana infantil per la localitat de L´Eliana que uneix el coneiximent de la localidad i l´ús de les noves tecnologies.
el uso de nuevas tecnologías

El dimecres 13 de juny, participarem en la primera “ELIANADA INFANTIL”, jornada que tractà d´apropar el coneixement de la localitat de la nostra escola a l´alumnat d´infantil.

Amb la participació de les Mestres d´Infantil i d´algunes famílies, l´alumnat de 4 i 5 anys, dividits en tres grups internivells, havien d´aconseguir seguir un itinerari on hi havien marcades 11 parades emblemàtiques que entre tots tenien que  descobrir, i a més a més, amb l´ajuda dels adults i les noves tecnologies tenien que decodificar un còdi QR (amb l´aplicació BIDI) que els mostrava algun aspecte interessant del lloc.

En cada etapa de la ruta, després de escoltar el video enllaçat al còdi QR, tenien que contestar una pregunta relacionada amb aquest, i així, aconseguien un “cromo”, que apegaven en un àlbum que haviem elaborat per recollir tots els llocs que visitarem amb els seus còdis QR. Si aconseguien els “cromos” de les 11 etapes, podrien gaudir d´una sorpresa final en l´última etapa.

Tot l´alumnat, molt motivat, va participar iniciant la seua ruta en l´Ajuntament, on ens va rebre la Regidora d´Educació, i TOTS, aconseguiren els 11 “cromos” que els donà accés al seu tressor… bitllets i monedes de xocolata!!

Una gran jornada en la que alumnes, mestres i families gaudirem coneguent un poc més la nostra localitat!

FOTOS: CLICAR EN LA PESTANYA “Tauler de fotos”