Equip Directiu

Configuració de l´Equip Directiu

«EUROPA TÉ NOM DE DONA»

Al curs escolar 2018-2109 continuarem donant una dimensió europea al nostre centre amb la continuïtat del Programa “ERASMUS+ KA1”, el qual ha permés al professorat de L’Olivera visitar altres escoles europees i rebre formació al voltant de les Noves Tecnologies, la Ciència, la Música o l’Educació Física.

Algunes d’aquestes interessants experiències que hem aprés a Finlàndia, Bèlgica, Malta, Itàlia o Regne Unit, anem a ficar-les en pràctica en aquest curs i en cursos veniders, per la qual cosa l’alumnat de L’Olivera va a beneficar-se d’aquestes mobilitats.

Amb projecte pedagògic d’enguany “Europa té nom de dona” volem donar visibilitat a totes les aportacions que dones europees han fet en la nostra societat des de diferents àmbits i què no han tingut el reconeixement que caldria.

Un nou repte apassionant que afrontem amb molta il·lusió. Sabem que comptarem amb les ganes d’aprendre del nostre alumnat i la col·laboració de les seues famílies. El Claustre de professors i professores del CEIP L’Olivera us donem la benvinguda a tots i totes, i de forma especial al nous alumnes i noves famílies que des d’aquest curs formeu part de L’Olivera.