PORTFOLIO EUROPEO DE LAS LENGUAS (PEL)

Desde el curso 19-20 estamos formándonos para aplicar el PEL en nuestro centro, una herramienta diseñada por la Comisión Europea para fomentar el aprendizaje de las lenguas de una manera más significativa y activa del alumnado. En el curso 20-21 hemos empezado su aplicación en las aulas. Gracias al Sevei d’Educació Plurilingüe y a nuestra asesora, Iolanda.

  • Els cal·ligrames
    Un caligrama es un tipo de poesía en el que lo escrito se combina con el aspecto visual del poema. ¡Mirad qué bien lo han hecho!
  • M’agraden els contes
    Activitats motivadores que per a celebrar el Dia del Llibre. Hem contat y parlat sobre diversos contes tradicionals: La Caputxeta Vermella, Els tres porquets, Blancaneus, Pinotxo….A partir d’aquests contes hem jugat a inventarnos noves històries i crear els nostres dibuixos. La finalitat és la motivació per a la lectura de llibres i ampliar el vocabulari … Leer más
  • ¿Quién soy?
    La biblioteca Pedro Ibarra de Elche nos volvió a iluminar con una cuidada selección de títulos para nuestra exposición sobre La mujer y la niña en la ciencia. Una excusa para dar protagonismo a esas grandes figuras femeninas que no conocemos.
  • Where Would You Like to Live?
    Aprendemos el vocabulario relacionado con las casas jugando y creando nuestro propio hogar.
  • Compositores y compositoras de Europa
    Con la excusa de conocer a los compositores y compositoras más relevantes de nuestro continente, hemos realizado un animado viaje por toda Europa. 
  • Alimentación Saludable
    Recordamos los hábitos de alimentación saludable gracias a la pirámide de los alimentos.
  • Petites històries en grans obres d’art
    En aquesta activitat hem unit la llengua anglesa, la plástica i el valencià. Hem creat un dau amb obres de la pintura universal, per llançar-lo i intentar endevinar les emocions que expressava cada personatge. A continuació, en l’assignatura de valencià, l’alumnat inventaba un relat sobre aquest quadre.
  • Paraules encreuades
    L’activitat de paraules encreuades s’ha realitzat dins del Projecte Portfolio Europeu de les Llengües (PEL) amb el grup de Primer i Segon del centre. L’activitat s’ha iniciat amb la descripció d’uns paisatges. A continuació hem seleccionat el paisatge que més ens ha agradat i extret 6 adjectius principals que ens ha transmés. Seguidament hem buscat … Leer más

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies