Identitat Digital de l’alumnat

Tot l’alumnat de l’IES Mare Nostrum disposa d’una identitat digital que li dona accés al seu propi correu electrònic i tindrà una estructura similar a la següent:

Amb les dades de la identitat digital, es tindrà accés a: correu electrònic, ordinadors de la biblioteca i aules d’informàtica, Office365, Teams i altres ferramentes.

Com conéixer les meues dades d’accés

• La consulta de la identitat digital la pot fer la família i cal accedir a través de Web Família 2.0

Canvi i/o recuperació de la contrasenya

Totes les identitats digitals (docents, no docents, alumnat) s’han creat amb una contrasenya inicial que és recomanable canviar la primera vegada que es comença a treballar amb identitat digital.

1. Per a canviar la contrasenya cal fer clic #ací i introduir la contrasenya actual i en la següent pantalla establix una contrasenya nova.

2. Si el que es vol és recordar la contrasenya, cal fer clic #ací i introduir la data de naixement i la clau de recuperació mostrada en les diferents aplicacions.

La nova contrasenya ha de complir els requisits següents:

• Longitud mínima de 8 caràcters
  • Inclou com a mínim una majúscula, una minúscula i un número
  • El canvi de contrasenya pot demorar-se 30 minuts a ser efectiu

Font: Identitat digital GVA

Una tasca molt recomanable és la d’usar este correu en el nostre compte d’Aules, per a això hem d’entrar en amb les nostres dades (veure explicacions d’accés a Aules) i una vegada dins actualitzem el nostre perfil amb el nou correu electrònic (veure guia d’actualització del perfil en Aules).

Ús de la identitat digital:

• Accedir als ordinadors de l’institut: podrem accedir a qualsevol ordinador indicant amb l’usuari i contrasenya de la nostra identitat digital (“NomAp1Ap2@alu.edu.gva.es“).
  • Accedir al correu i ferramentes d’Office365: accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es. Amb la Identitat Digital podem accedir a les ferramentes de MSOffice365 (tenim accés a moltes ferramentes la llicència de les quals és proporcionada per Conselleria).
  • En la següent imatge veiem en la barra de l’esquerra el correu electrònic d’Outlook, Teams i Word (esta versió funciona en línia pel que no es requerix de cap instal·lació i podem accedir als nostres documents des de qualsevol dispositiu amb accés a Internet).

Us deixem #ací una guia més completa sobre les aplicacions de MS Office365: Link