Recursos externs

És important que tota la comunitat educativa s’involucre de manera directa en els processos i espais d’aprenentatge de l’escola. A més, de les actuacions plantejades per a la participació directa de les famílies i voluntaris, el centre compta amb diversos recursos externs destacables amb els quals col·laborem de manera directa:

• Ajuntament.
  • Tècnics d’Integració Social, informen sobre activitats per a les famílies del centre i dinamitzen el funcionament de l’AMPA.
  • Personal d’acció comunitària (PAC), actua com a mediador entre família i escola.
  • Regidoria d’esports, subvenciona activitats esportives extraescolars.
  • Absentisme, intercanvi d’informació mensual i en comissions d’absentisme trimestralment.
  • Família i menor, seguiment i intercanvi d’informació sobre menors matriculats en el centre i les seues famílies.
  • Associacions com a Secretariat Gitano, FAGA o Càritas ofereixen reforç escolar per als alumnes/as del centre.
  • Alumnat de pràctiques d’Integració Social de l’IES Victoria Kent.
  • Tallers sobre salut i alimentació de la Universitat CEU Cardenal Herrera.
  • Gabinets externs.
  • Associació ecologista Margalló presta els seus coneixements per a l’hort i jardí escolar.
  • Centres de menors on viuen alguns alumnes/as.
  • Policia, xarrades mitjançant el pla director i altres actuacions.
  • Protecció civil.