Projecte Lingüístic

L’escola valenciana ha de garantir una formació lingüística rica per a l’alumnat sota els principis de la igualtat, el respecte, la correcció de les desigualtats i l’enriquiment cultural.

Per això, l’adquisició d’una competència comunicativa en les dues llengües oficials i almenys, en una llengua estrangera és un dels objectius principals del sistema educatiu valencià, que organitza aquest aprenentatge lingüístic a través del Programa d’Educació Plurilingüe i Intercultural (PEPLI).

Cada centre concreta l’aplicació del PEPLI, d’acord amb les necessitats del context socioeducatiu i lingüístic, amb l’objectiu de garantir l’adquisició de les competències plurilingües i interculturals. Aquesta concreció es reflecteix en el Projecte Lingüístic de Centre (PLC)

Per a això, el nostre centre concreta els diferents percentatges en les següents àrees:

• Valencià: 33% Llengua valenciana, Educació física, Hort i jardí i Religió-Valors.
  • Inglès: 17% English and Arts and crafts.
  • Castellà: 52% Resta d’àrees.