PEAFS

El nostre centre secunda i participa en la realització del Projecte d’esport, activitat física i salut (PEAFS) que mitjançant subvencions de la Comunitat Valenciana ens permet realitzar amb el nostre alumnat fora d’horari lectiu durant el curs escolar diferents actuacions.

La finalitat és promoure l’activitat física i l’esport
fora de l’horari lectiu de manera integrada en el projecte educatiu del centre sent així un centre educatiu promotor de l’activitat física i l’esport (CEPAFE).

Aquesta estratègia integral per a l’activitat física i l’esport estableix entre els seus objectius:

• Incrementar notablement el nostre nivell de pràctica esportiva i generalitzar l’esport en l’edat escolar.
  • Promoure la concepció de l’activitat física i l’esport com a element fonamental d’un estil de vida saludable
  • Afavorir que els centres educatius es constituïsquen com a agents promotors d’estils de vida saludable.