Famílies

La formació a les nostres famílies és necessària per a donar resposta a les diferents necessitats que presenten, d’aquesta manera des de l’escola oferim espais i programes de formació que ajuden a augmentar la seua participació. Aprofitant així les instal·lacions disponibles del centre no sols per a la formació de l’alumnat sinó també per a les famílies.

Dins de les actuacions plantejades ens trobem amb una Escola per a famílies, on anar treballant diversos temes de gestió relacionades amb el procés d’ensenyament-aprenentatge dels seus fills i filles, dubtes sobre criança i altres temes que a les famílies els supose interés. Així com una formació TIC basada en aspectes bàsics de noves tecnologies per a ajudar-los a organitzar-se amb la gestió en línia i tràmits en línia que hui dia s’han de realitzar.

D’altra banda, posem en marxa l’actuació del Cercle d’acompanyament Familiar, una ajuda a les famílies en la gestió de resolució de diversos tràmits. Aconseguit amb tot això que el centre siga un suport d’acompanyament i formació a les famílies.

D’aquesta manera ens assegurem de proporcionar a les famílies les eines necessàries perquè la seua implicació en el dia a dia en l’àmbit escolar augmente, influint això directament sobre el rendiment escolar.