Xarxa de llibres

El Programa Banc de Llibres de Text i Material Curricular de la Comunitat Valenciana té com a finalitat dotar als centres d’un banc de llibres. L’objectiu és també desenvolupar i fomentar, en l’alumnat, actituds de respecte i ús responsable dels béns finançats amb fons públics.

Aquest projecte respon a la necessitat d’estalvi econòmic en la compra de material escolar per part del centre. D’altra banda, es considera necessari fomentar un ús racional dels recursos que tenim, el respecte al maneig dels llibres que s’han de reutilitzar durant alguns anys, la solidaritat i el saber compartir que aquest projecte impulsa.

És important compaginar esforços per preservar el col·lectiu així com impulsar una consciència ecològica en tota la comunitat educativa.