Ajudes material escolar

Segons Resolució de 2 de juny de 2023 de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, es convoca la concessió d’ajudes econòmiques per a l’adquisició de material escolar no curricular per a l’alumnat pertanyent a famílies en situació de vulnerabilitat socioeconòmica, escolaritzat en els nivells d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària.

• Beneficiaris: alumnat d’Educació Infantil, Primària i Secundària.
  • Requisits: haver obtingut el 100% de la beca del menjador.
  • Conceptes subvencionables: material escolar no curricular (NO llibres del banc de llibres).
  • Import: import màxim individual de 30€
  • Sol·licitud:
    • a través de l’esborrany de l’ajuda de menjador escolar (marcant la casella corresponent).
    • en cas de no disposar de l’esborrany de l’ajuda de menjador, hauran de presentar al centre el model de sol·licitud.
    • des del dia 08 de juny fins al 05 de juliol.
  • Justificació:
    • Aportar al centre les FACTURES a nom de la persona sol·licitant on s’especifique clarament el material adquirit (no s’admetran tiquets de compra).
    • Disposaran de 10 dies hàbils per a aportar-les des de la publicació dels beneficiaris de l’ajuda en el tauler d’anuncis del centre.

La sol·licitud per a realitzar aquest tràmit podran trobar-la en el següent enlace: SOL·LICITUD