PROJECTE ROBÒTICA EDUCATIVA

ROBÒTICA EDUCATIVA

Projecte interdisciplinari de 5é

Robots educatius

Al llarg del projecte interdisciplinari de robòtica educativa el nostre alumnat apren i descobreix la robòtica a través dels Edison i dels Lego Spike Education Essential i Prime.

Programació

Aprenem a programar amb:

Edblocks

Scratch Junior

Blocs d'icona i Blocs de paraules

Makers

Dins del treball STEAM, considerem molt important fomentar la part creativa i imaginativa del nostre alumnat. És per això, que acabem el projecte participant en la competició Up Steam5 organitzada per la UPV en la categoria MAKERS.

Lego Spike Essencial

El set LEGO Education SPIKE Essential ajuda als alumnes a aprendre a resoldre problemes mitjançant la construcció i la programació. Les construccions cobren vida mitjançant un hub programable, sensors i motors.

essential

Lego Spike Prime

El set LEGO Education SPIKE Prime és una solució d'aprenentatge completa que uneix el joc pràctic amb les experiències de programació digital. La programació d'arrossegar i soltar i les propostes didàctiques dins de l'app SPIKE Prime es passen al hub programable perquè les construccions físiques cobren vida.

prime

Robòtica educativa

Per MARIA PILAR, PEDRAZA FERNANDEZ | 21 de maig de 2024

Des dels cursos de 5é duem a terme el projecte interdisciplinari de Robòtica Educativa. Ací un xicotet video que resumeix tot el projecte. Si voleu saber més, visiteu la pàgina del projecte que tenim dedicada en exclusiva. Projecte Robòtica Educativa.

Dia de la dona i la xiqueta en la ciència

Per MARIA PILAR, PEDRAZA FERNANDEZ | 16 de febrer de 2024

Des del col·legi Miguel Hernández treballem per la inclusió de la xiqueta en la ciència cada dia. I gràcies al Projecte d’Innovació i Investigació Educativa NOUS ESPAIS D’APRENENTATGE i l’esforç de tot el claustre, comencem a vorer resultats i somriures plens d’STEAM.

Competició UpSteam5. UPV

Com a producte final del projecte, hem participat a la competició UpSteam5 organitzada per la UPV.