INFANTIL I PRIMÀRIA

EXCURSIÓ AL BIOPARC

Per ESTRELLA, VILAR PLANELLES | 16 de juny de 2024

L’alumnat de 4 i 5 anys s’hem vam anar d’excursió de fi de curs al Biopar de València. Convertint-se en lleons, girafes, goril·les i tortugues vam descobrir un munt d’animals salvatges. A continuació, vos deixem un resum de la jornada tan espectacular que vam viure. Impressionant!

EXCURSIÓ A LA GRANJA-ESCOLA

Per ESTRELLA, VILAR PLANELLES | 16 de juny de 2024

Els mes xicotets del Miguel Hernández vam passar el dia a la granja de Benigànim envoltats d’animals i natura. Així va anar la nostra excursió de fi de curs. Vam disfrutar molt!!!

A NADAR!

Per EVA MARIA, VAÑO BATALLER | 7 de juny de 2024

Ahir, l’alumnat de 2n B vam fer l’última sessió de natació al Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre. Vam continuar aprenent tècniques de natació, vam fer diferents jocs i ens ho vam passar genial! Ja estem preparats i preparades per a l’estiu!!!

EPIOLIMPIADES-Olímpiada escolar

Per MARIA TERESA, BALLBE CALATAYUD | 5 de juny de 2024

Hui l’alumnat de sisè hem gaudit de les activitats de judo, gimnàstica artística, orientació, prova atlètica-cursa cross, colpbol, unihoquei, baló presoner ( dodgeball) amb les altres escoles d’Alcoi.

Enhorabona xiques!

Per MARIA TERESA, BALLBE CALATAYUD | 5 de juny de 2024

Les nostres alumnes no paren de participar i guanyar en competicions. Aquest és el cas de Darina i Lena que van quedar campiones de la lliga de futbol Valenta amb el seu equip. També va participar Marta en un torneig de gimnàstica

BIBLIOTECA ELS DRACS

Per EVA MARIA, VAÑO BATALLER | 4 de juny de 2024

L’alumnat de segon de Primària hem fet la visita a la biblioteca “Els Dracs”. Allí, ens han recordat el funcionament de les biblioteques i ens han explicat coses molt interessants. Després, hem fet jocs i hem disfrutat d’un temps de lectura lliure. Que divertides són les biblioteques i quantes coses màgiques amaguen els seus llibres!

Viatge a Barcelona i Port aventura

Per MARIA TERESA, BALLBE CALATAYUD | 4 de juny de 2024

Acabant la nostra etapa escolar hem conegut Peñiscola, Barcelona I Port aventura.Bona experiència per a tots i totes.

TROBADES VALENCIANES

Per MARIA TERESA, BALLBE CALATAYUD | 4 de juny de 2024

Contents de participar un any més en les Trobades Valencianes . Enguany ens ha tocat a nosaltres,els sisès, anar a vendre la nostra ceràmica que hem el.laborat i pintat amb tanta il·lusió.

ANEM A LA PISCINA!

Per CAROLINA CONCEPCION, TOMAS MARTINEZ | 29 de maig de 2024

La classe de 2n A ja hem realitzat les dues sessions de natació al Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre. Ací teniu un recull de fotografies. Ens hem divertit moltíssim!!! Primera sessió: dimecres 22 de maig. Segona sessió: dimecres 29 de maig.

Entrega trofeus raspall

Per MARIA TERESA, BALLBE CALATAYUD | 25 de maig de 2024

Una vegada acabada la lliga d’aquest curs 23-24,ahir vam tindre la cloenda. Ens van entregar els premis als guanyadors I el diploma de participants a la resta dels participants. Un esport molt valencià i que ens agrada molt.