TORNEIG D’ESCACS

Aquest diumenge va tindre lloc a la nostra escola el 2n Torneig Interritorial d’escacs de col.legis per equips. Volem donar l’enhorabona a Ximo Corbí i el seu club d’escacs Tabiya per la gran tasca que han fet i la gran organització. També volem felicitar als representants dels tres equips del nostre col.legi que ho han fet genial Sou molt grans! És un orgull per a nosaltres veure tanta representació de la nostra escola i del nostre cicle!!!
Va ser un matí amb molt bon ambient.
En total 17 equips procedents de diferentes llocs: Albacete,Torrent,Oliva, Cocentaina… Que van disfrutar junt als membres de la comunitat educativa de la nostra escola (alumnat, famílies, mestres) que ens van acompanyar.

Gràcies a l’AMPA, per l’esmorzar tan bo al que ens va convidar i a l’equip de KAYFRAPLUS pels tallers i jocs tan divertits que va preparar. Una jornada d’allò més pedagògica i divertida!!!!

Esta setmana, a l’escola amb Ximo, hem seguit amb el projecte d’escacs i hem vist i treballat les jugades del torneig. Ens encanta tindre el projecte d’escacs a l’escola, ja que és una eina lúdica i pedagògica. A més, la seua pràctica potencia valors i actituds molt positives per a la nostra societat.