NORMES D’ÚS I UTILITZACIÓ DEL BANC DE LLIBRES I XARXA LLIBRES.
- Els llibres que lliura el centre a l’alumne són propietat del centre.
- Així doncs; l’alumnat es compromet a fer un bon ús i a tornar tot el lot de llibres sencer en el mateix estat que se li va entregar, garantint un bon estat de conservació.
- El deteriorament o perduda de qualsevol llibre suposa l’obligació per part de la família de reposar-ho per un de nou o de pagar l’import del llibre perdut, tal i com marca la normativa.
- Si una família es nega a reposar el llibre o a pagar el material deteriorat o extraviat, quedarà automàticament exclosa del banc de llibres.
- La direcció del centre es qui té la potestat, previ informe del professorat, de decidir l’estat del llibre i/o material tornat. En cas de dubte, podrà sol·licitar l’opinió del Consell Escolar.
- La devolució del lot sencer es realitzarà al finalitzar el curs escolar en el lloc i forma que el centre determine.
- El fet que se haja aportat llibres en molt bon estat, no significa que els llibres que es “recebisquen” esten en el mateix estat.
- No es poden demanar lots d’alumnes de cursos passats. Els llibres es repartiran de manera aleatòria i equitativa..
- Les famílies hauran de costejar el material que no esta inclòs en el lot de llibres que entrega el centre. L’esmentat material s’especifica cada any al finalitzar el curs escolar.
- Quan, per qualsevol raó, es produeixca un canvi de llibres, les famílies hauran de comprar el primer exemplar, per tal d’incorporar-lo al banc de llibres.
- Les famílies hauran de forrar aquells libres que no ho estiguen.
- Estes normes estaran en vigor, mentres hi haja al centre banc de llibres en actiu.