DONACIÓ DE SANG EN EL CEIP MARIANO BENLLIURE

DONACIÓ DE SANG EN EL COL·LEGI

Tal com fem des de fa bastants anys, com a complement als actes per a commemorar en dia de la Pau i la No violència, en el CEIP Mariano Benlliure tindrà lloc una donació de sang l'1 de febrer de 2022.

Les circumstàncies actuals ens exigeix que aquelles persones que desitgen donar han de sol·licitar cita prèvia, per a això s'ha creat des del centre de trasfusió una xicoteta aplicació per a poder anotar-se.

Us deixem l'enllaç perquè pugueu accedir:

https://doodle.com/poll/dyman5weri7gwec2?utm_source=poll&utm_medium=link

 

 

 

RECORDATORI MESURES COVID-19

Estimades famílies:

En aquests dies hem d’extremar al màxim les precaucions respecte a les mesures COVID per a poder arribar a final de trimestre amb una certa normalitat.

És per això, us preguem per favor que:

  • Es respecten els horaris d’eixides i entrades dels diferents grups, evitant aglomeracions a les portes del centre,

-Recordeu als vostres fills i filles la importància de l’ús correcte de la màscara dins del col·legi i la rentada de mans.

-És important que l’alumnat vinga ben abrigat, ja que les finestres del tot el centre romanen obertes per a garantir la ventilació d’aquest.

I en últim lloc, i atés el sentit comú, si algun dels vostres fills o filles presenta símptomes compatibles amb la COVID,us recordem que, no acudisquen al centre fins a confirmar l’existència o no de contagi, així com la importància d’informar el col·legi.

El nostre major desig és que tot el nostre alumnat puga rebre el dia 22 de desembre als Reis Mags d’Orient, i en gran manera depén del treball de tots i totes.

Una cordial salutació.

L’equip directiu.

ACTUALITZACIÓ ÚS MÀSCARETES EN EDUCACIÓ FÍSICA

ACTUALITZACIÓ ÚS DE LES MÀSCARETES EN EDUCACIÓ FÍSICA

D'acord amb l'última actualització del protocol de protecció i prevenció enfront de la transmissió i contagi del SAR-COV-2 per a centres educatius d'ensenyaments no universitaris de la Comunitat Valenciana per al curs 2021-2022, amb data del 29 d'octubre de 2021, i remés als centres amb data de 3 de novembre de 2021, procedirem a actualitzar el nostre pla de contingència quant a l'ús de màscares en l'àrea d'EF.

De tal manera que solament "durant el desenvolupament de la classe d'educació física, quan es realitze a l'aire lliure, no serà obligatori l'ús de la mascareta per part de l'alumnat ni del professorat ".

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies