MESURES DE PREVENCIÓ ENFRONT DE LA COVID-19

CEIP Mariano Benlliure, Elx.

PLA DE CONTINGÈNCIA

ÚS DE LES MÀSCARETES

us mascaretes infografia

Informacions d'interés

CLIMATITZACIÓ DE LES AULES (Portes i finestres obertes)

Estimades famílies:

Ja sabeu que, des de l'inici d'aquest curs, les aules han d'estar ben ventilades durant tot el dia per a evitar contagis en el centre. Per això, us recordem la importància d'abrigar bé als vostres fills i filles, ja que la majoria del temps les finestres estaran obertes.

Així mateix, intentarem provar la calefacció amb la finalitat d'avaluar si calfen les estades mínimament, encara que les finestres i portes estiguen obertes.

Recordeu, no obstant això, que el més important és que els xiquets i xiquetes acudisquen prou abrigats al centre.

Una salutació, i gràcies per la vostra compressió i col·laboració.

EN CAS DE PLUJA

Estimades famílies:

Com és probable que ploga algun dia, i al no estar permès l'accés al centre a les famílies, estimem imprescindible que els xiquets i xiquetes porten al col·legi de forma habitual en les seues motxilles un xicotet impermeable o paraigües. D'aquesta manera es podrien mantenir les normes de prevenció i evitar aglomeracions.

També us volem informar que, en el cas que la pluja siga molt forta, esperarem dins del col·legi fins que amainara per tal de poder eixir.

Gràcies per la vostra compressió i col·laboració.

COM S'ACTUARÀ DAVANT UN POSSIBLE CAS POSITIU PER COVID-19

Respecte a possibles casos positius per COVID-19 entre
el nostre alumnat, us demanem una vegada més confiança i prudència.

Recordeu que el centre sempre segueix les indicacions establides per la Conselleria d'Educació i
Sanitat Pública.

És per això que, en cas de positiu confirmat per part d'algun alumne o alumna del centre,
ÚNICAMENT, Salut Pública informarà les persones afectades mitjançant una de les tres següents maneres: carta, trucada telefònica i/o missatge a través de WebFamília.

A partir d'ací, el centre posarà en marxa el protocol d'actuació dictat per sanitat pública.
La resta de la comunitat educativa ha de continuar amb la vida escolar amb total normalitat.

Així doncs, i atenint-nos a la Llei del Menor i a la Llei de Protecció de Dades, us preguem per favor, que
sigueu cauts amb la informació que pugueu rebre per canals no oficials.

Les mesures de seguretat dins del centre estan garantides, sent les famílies fora d'aquest, les
responsables d'aplicar el major sentit dels comuns.

AULA SEGURA (Conselleria)

Informació a les famíles sobre la COVID-19