CANVIS EN L’ÚS DE LES MASCARETES

Estimades famílies:

Des de la Conselleria d’Educació ens informen el CEIP Mariano Benlliure del següent:

1) A partir de demà dijous 10 de febrer ja no serà obligatori que l’alumnat porte mascareta quan siga al pati.

2) Quan en el centre tinga lloc algun acte o celebració a l’aire lliure, serà obligatori l’ús de la mascareta si les persones assistents estan dretes. Si estan assegudes, serà obligatori l’ús de la mascareta quan no es puga mantindre la distància de seguretat d’almenys 1,5 metres entre persones.

3) Durant el desenvolupament de la classe d’Educació Física, quan aquesta es realitze a l’aire lliure, no serà obligatori l’ús de la mascareta ni per a l’alumnat ni per al professorat,

4) En tots els espais tancats del centre continuarà sent obligatori l’ús de la mascareta per a totes les persones majors de sis anys sense perjudici de les exempcions previstes en la normativa vigent.