LLIBRES DE TEXT (curs 21/22)

Des de l'enllaç de baix us podeu descarregar el llistat complet dels llibres de text de tots els cursos d'Ed. Primària per al curs 21/22.

Us recordem que en Ed. Infantil no usem llibres de text.

ACLARIMENTS:

- L'alumnat que ja pertany al banc de llibres NO ha de fer res.(Ací està inclòs l'alumnat que passa de 2n de primària a 3r de primària).
- L'alumnat que passa de 5 anys infantil a 1r de primària ha d'emplenar la sol·licitud telemàtica a través de l'enllaç que va rebre en el seu moment
- L'alumnat de 1r i 2n de primària del curs 2021-2022 ha de reservar els llibres de text en l'establiment que ho desitge, esperant a ser cridat al llarg del mes de juliol pel col·legi per al lliurament del xec lliure, i així procedir al seu bescanvi.
- L'alumnat de 3r de primària a 6° de primària del curs 2021-2022 que pertany a banc de llibres únicament ha de comprar l' Activity Book corresponent a cada curs, per tractar-se de material fungible.