BANC DE LLIBRES (noves sol·licituds)

Us passem la informació sobre banc de llibres per a aquelles famílies que encara no pertanguen i desitgen participar en aquest banc de llibres.

Fent clic en el següent enllaç TRÀMIT BANC DE LLIBRES s'accedeix a la pàgina web de la Conselleria i únicament s'han de seguir els passos.

Quan en la sol·licitud us demanen el NIA, aquest número es pot consultar en WebFamilia. A dalt, a l'esquerra (al costat del requadre de la foto de l'alumne a alumna ).

Una vegada emplenada la sol·licitud, s'ha d'imprimir i lliurar en el col·legi fins el 15 de juny.

El llistat de llibres per a comprar es publicarà en aquesta web a partir de l'1 de juliol.

XEC LLIBRES:

Per a les famílies de primer curs i de segon curs el centre emetrà "xec-llibres". Una vegada emesos els xecs per un valor de 160 euros, es publicarà en aquesta WEB les dates perquè passar a recollir-los.

Poden fer la reserva dels llibres en la llibreries que ho desitgen encara que no tinguen el xec. El que excedisca de 160 euros ha de ser abonat per la família.