EL NOSTRE CENTRE

El centre, per al curs 2023-2024 tindrà implantada la jornada contínua.

1.- HORARI LECTIU DE CLASSES:

• Des d'octubre a maig l'alumnat entra de 9.00 h. a 9.10 h. del matí i finalitza les classes a les 14.00 h.
  • Al setembre i juny l'alumnat entra des de les 9.00 h-9.10 h. del matí i finalitza les classes a les 13.00 h.

Durant setembre, l'alumnat de 3 anys realitza el període de vinculació, i les hores en el centre no són les de l'horari general, són menys hores i menys dies. Aquests horaris estan pensats perquè l'alumnat de 3 anys puga adaptar-se a poc a poc a la vida escolar, a l'entorn, als companys i companyes... Abans de l'inici de les classes s'informa cada família de l'horari del seu fill o filla per a poder organitzar-se.

2.- HORARI DEL SERVEI DE MENJADOR:

• Al setembre i juny
    • El servei de menjador al setembre i juny comença a les 13.00 h. i acaba a les 14.45 h. (A partir de les 14.30 es pot recollir a l'alumnat).
      Per als grups de 3 anys, al setembre no hi ha menjador, ja que durant el període de vinculació de l'alumnat no és adequat.
  • D'octubre a maig
    • El servei de menjador comença a les 14.00 h. i pot finalitzar en dues franges horàries, segons decidisca i convinga a cada família.
    • La primera franja de recollida és a les 15.30 h.
    • La segona franja de recollida és a les 16.55 h. L'alumnat de 3 anys que ix en aquest segon torn, fa la migdiada a partir de les 15.30 (aprox.)
  • El preu del servei és de 4'25 € per dia, però cal recordar que la Conselleria ofereix ajudes assistencials per al servei.
  • L'alumnat que no té beca de menjador por utilitzar el servei de menjador els dies que la família ho necessite, no cal usar-lo tots els dies.

3.- AULA MATINAL:

• El AMPA del centre disposa de servei d'aula matinal des de la 7.30 h. fins a les 9.00 h.

4.- PROGRAMA LINGÜÍSTIC:

Per al curs 23/24.

• Educació infantil: es donen árees en castellà, valencià i anglés.
  • Educació Primària:
    • En anglés: Inglés i Plàstica.
    • En valencià: Valencià, C. del Medi i Música.
    • En castellà: Castellà, Matemàtiques, Ed. Física, Religió, Valors Socials i Cívics, Ética.

5.- NIVELLS PER CURS:

Durant el curs 2023/2024, el centre comptarà amb dues línies per a cada nivell des d'infantil 3 anys fins a cinquè de primària. En sisè disposarem de tres grups.

El Mariano Benlliure, a més, compta amb dues aules específiques d'educació especial.