RECORDATORI MESURES COVID-19

Estimades famílies:

En aquests dies hem d’extremar al màxim les precaucions respecte a les mesures COVID per a poder arribar a final de trimestre amb una certa normalitat.

És per això, us preguem per favor que:

• Es respecten els horaris d’eixides i entrades dels diferents grups, evitant aglomeracions a les portes del centre,

-Recordeu als vostres fills i filles la importància de l’ús correcte de la màscara dins del col·legi i la rentada de mans.

-És important que l’alumnat vinga ben abrigat, ja que les finestres del tot el centre romanen obertes per a garantir la ventilació d’aquest.

I en últim lloc, i atés el sentit comú, si algun dels vostres fills o filles presenta símptomes compatibles amb la COVID,us recordem que, no acudisquen al centre fins a confirmar l’existència o no de contagi, així com la importància d’informar el col·legi.

El nostre major desig és que tot el nostre alumnat puga rebre el dia 22 de desembre als Reis Mags d’Orient, i en gran manera depén del treball de tots i totes.

Una cordial salutació.

L’equip directiu.