Senyals d’identitat

SENYALS D’IDENTITAT

El nostre Projecte Educatiu se centra en la idea de “Formar persones”. Persones felices, capaces de desenvolupar el millor de si mateixes dins d’un clima de confiança i respecte.

Seguint amb objectiu principal de l’educació segons JEAN PIAGET: este objectiu és crear persones capaces de fer coses noves i no simplement repetir el que altres generacions van fer.

Multiculturalitat

Som un centre plural amb més de 18 nacionalitats diferents on tots tenim cabuda i la nostra MULTICULTURALITAT és un dels nostres punts forts com a senyal d’identitat.

Per a això oferim classes d’Español per a persones magrebines, també extraescolars de romanés i àrab en el període de 15.30 a 17 hores amb la finalitat de potenciar i mantindre en el nostre alumnat les llengües maternes/paternes així com també, millorar la competència lingüística en les llengües oficials de la nostra C. Valenciana

Associació Columbares: dona les classes a les mares magrebines
Ionela Dojana: les classes de romanés

Educació en valors

Eduquem al nostre alumnat per al desenvolupament de valors i objectius els quals, ja estan contemplats en l’Agenda 2030 de la UNESCO. Com a centre educatiu formem part de la xarxa de centres per al desenvolupament del pla de sostenibilitat.

Coeducació i convivència

Com a centre partim de la idea que han d’haver-hi problemes per a aprendre i obtindre estratègies de resolució d’estos.

És per això que, el CENTRE EDUCATIU, disposa del PLA DE CONVIVÈNCIA concorde al Decret 39/2008 amb la finalitat d’oferir mesures correctores davant situacions lleus, greus o molt greus que el nostre alumnat no sàpia resoldre per si mateix.  Per això, creiem que és més eficaç un enfocament preventiu i no reduir únicament la millora de la convivència a mesures de caràcter sancionador.