Com treballem?

En segon cicle, les matemàtiques es converteixen en una aventura pràctica i emocionant. Creem experiències manipulatives i motivadores que desperten la curiositat i el gust per aprendre, assegurant que cada concepte tinga sentit en la vida quotidiana dels nostres alumnes. Aprendre matemàtiques ací és gaudir descobrint!
Per què no regalar-li als estudiants el plaer d’aprendre de manera significativa?

A l’àrea de llengua castellana, el nostre objectiu principal és desenvolupar de manera integral les quatre habilitats bàsiques del llenguatge: llegir, escriure, escoltar i parlar. Fomentem l’aprenentatge actiu i significatiu, creant espais on els estudiants puguen millorar les seues competències comunicatives d’una forma pràctica i creativa.
A més, posem un èmfasi especial en el foment del gust per la lectura. Una de les iniciatives més destacades per aconseguir-ho són les tertúlies dialògiques, una acció educativa d’èxit que converteix la lectura en una experiència compartida. Aquestes tertúlies no sols enriqueixen l’aprenentatge, sinó que també promouen valors com el respecte, la cooperació i el pensament crític.
Al nostre col·legi, l’àrea de llengua castellana no sols ensenya a utilitzar el llenguatge, sinó també a gaudir-lo i valorar-lo com una eina essencial per a la vida.

A l’àrea de coneixement del medi, busquem que els alumnes s’apropen al seu entorn de manera vivencial i manipulativa. El nostre objectiu és despertar la seua curiositat i fomentar l’aprenentatge actiu, permetent-los experimentar i explorar el món que els envolta.
En quart de primària, comptem, a més, amb l’aula de recursos, un espai dissenyat especialment per a què els estudiants puguen manipular i aprofundir de manera directa els conceptes treballats a classe. Aquest entorn pràctic i dinàmic complementa l’aprenentatge teòric, ajudant-los a connectar els coneixements adquirits amb experiències reals.
